0
0 Yorum

Merhaba. British shorthair cinsi bir kedi sahiplenicem yarın fakat malum korona durumundan dolayı kedinin yüzeyinde olası olabilicek bakterilerden vs korkuyoruz yani kediyi aldıgımız ailede bir virüs varsa hapşırmasından vs kedinin üstüne bir bakteri geldiyse bizde elimizle kediyi sevdiğimizde bize de bulaşır diye korkuyoruz acaba eve getirdiğimde onu temizleyebiliceğim bir yol varmı daha yavru oldugu için yıkamayı falan düşünemiyorum ama tüylerinin üstünü silebiliceğim veya bir dezenfektan gibi kediler için olan bişey varmı? yada bir veterinere götürsem onların uygulayabiliceği bir yol varmı sormak istedim.

admin Durumu yayınlanmak üzere'ye değiştirildi 22 Nisan 2020